بررسی معایب کیف کلاسوری

انواع کیف و اکسسوری

بررسی معایب کیف کلاسوری

۴ بازديد

همانطور که می دانید هزینه خرید کیف یا کاور برای تبلت بسیار پایین تر از هزینه تعمیرات در صورت ضربه و یا آسیب دیدن آن می باشد. می توان گفت کیف های تبلت یکی از بهترین راه ها برای محافظت از تبلت است و با توجه به سلیقه افراد در طرح ها و رنگ های متفاوت قابل خریداری می باشد.

 

 ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که استفاده از کیف های تبلت چه مزایایی نسبت به سایر قاب های موجود در بازار دارد؟

 

 در ادامه به بررسی ویژگی ها و نکات مثبت و منفی استفاده از کیف های تبلت پرداختیم.

  مزایا و معایب کیف  تبلت و کلاسوری سبت به سایر قاب ها

  

اولین تفاوتی که در کیف های تبلت به چشم می خورد وجود یک قسمت اضافه برای محافظت از صفحه نمایش تبلت شماست که در قاب های معمولی وجود ندارد. بنابراین علاوه بر وجود گلس می تواند ایمنی صفحه تبلتتان را بالا ببرد به این صورت که با افتادن تبلت از دست شما و حتی در برخورد صفحه با سنگ ریزه ها ، درب کیف شدت ضربه را جذب کرده و صفحه نمایش شما آسیب نمی بیند.

 برتری دیگری که کیف های تبلت و کلاسوری  دارند پوشش دهی بیشتر لبه های تبلت است که تا حد زیادی از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند.

 

 کیف های تبلت  و کلاسوری علاوه بر محافظت کامل از تبلت شما، قابلت تبدیل به استند را نیز داشته و در بسیاری از موارد مانند بازی یا مشاهده فیلم کاربرد بالایی دارد.

 

انواع کیف تبلت و کلاسوری 

 

 کیف کلاسوری و تبلت دارای مدل های متنوعی می باشند ک هدر فروشگاه دیجی طلایی در دو نوع ایرانی و خارجی عرضه می شود.

  

کیف های تبلت وارداتی: درب این نوع کیف ها دارای مگنت می باشد که مانع از باز شدن ناخوداگاه درب کیف می شود. اگر تبلت شما از قابلیت اسمارت برخوردار باشد با باز کردن درب این کیف صفحه نمایش تبلتتان روشن خواهد شد همچنین امکان پاسخگویی به تماس نیز با باز شدن درب کیف وجود دارد.

  
داخل کیف تبلت ، سه جیب برای نگهداری کارت ها تعبیه شده است که بسیار کاربردی می باشد.

  

کاورهای ژله ای به کار رفته در این کیف ها بسیار محکم و باکیفیت است و دسترسی به کلیه درگاه ها، خروجی ها، دوربین و … به راحتی امکانپذیر است.

 

 کیف های تبلت ایرانی: این نوع کیف ها نسبت به مدل های وارداتی از ظاهری ساده تر برخوردارند ، از قابلیت اسمارت برخوردار نیستند و برای درب ان ها مگنت تعبیه نشده است  به همین دلیل قیمت پایین تری دارند.

 

 قاب ژله ای استفاده شده در این کیف ها از کیفیت بالایی برخوردارند و شما می توانید به آسانی به کلیه درگاه ها، دوربین، خروجی ها و … دسترسی داشته باشید.

    
کیفیت چاپ کیف های ایرانی بهتر است یا وارداتی؟

 

 هر دو نوع کیف های ایرانی و وارداتی از کیفیت چاپ مطلوبی برخوردارند. لازم به ذکر است کیف های ایرانی تولید دیجی طلایی بوده و در چاپ طرح آن ها از بهترین نوع رنگ استفاده شده است.

 

 کیف های ایرانی و وارداتی هر دو در برابر آب مقاوم بوده و قابل شستشو هستند بنابراین می توانید با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید هر یک از آن ها از فروشگاه دیجی طلایی اقدام نمایید.

  

آیا مگنت کیف های تبلت به گوشی آسیب می رساند؟

 

 باید گفت در صورتی که آهنربای به کار رفته در کیف تبلت از نسبت مناسبی برخوردار باشد هیچگونه اختلالی در عملکرد تبلت شما ایجاد نخواهد کرد. به طور کلی باید گفت آهنربای کیف تبلت باید ضعیف باشد در غیر اینصورت میدان مغناطیسی اختلالاتی در بخش های مختلف تبلت مانند GPS ایجاد میکند. قوی بودن مگنت کیف های تبلت همچنین ممکن است طول عمر باتری دستگاه شما را نیز کوتاه تر کند.

 

 آهنربای به کار رفته در کیف های تبلت موجود در فروشگاه دیجی طلایی با توجه به این موضوع تعبیه شده اند و آسیبی به تبلت شما وارد نمی کنند.

  راه تشخیص آهنربای استاندارد در کیف تبلت

  ابتدا تبلت خود را بدون کیف به محلی دیگر منتقل کنید تا از کیف تبلت فاصله داشته باشد.

  

سپس قطب نما را در تبلت خود باز کرده و جهات شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا کنید.

 

 در مرحله بعد بدون اینکه جای تبلت را تغییر دهید، کیف تبلت را آورده و تبلت را درون آن قرار دهید.

 

 حالا قطب ها را مجدد در قطب نما بررسی نمایید اگر جهات تغییر کردند باید بدانید که میدان مغناطیسی آهنربا روی قطب نما تاثیر گداشته و مگنت کیف غیر استاندارد است.

  خرید کیف کلاسوری تبلت

 برای خرید کیف تبلت و کلاسوری  اگر به منظور محافظت از تبلتتان قصد خرید کیف های طرح دار را دارید می توانید طرح های متنوع کیف های ایرانی و همچنین کیف های وارداتی تبلت مورد نظر خود را در فروشگاه دیجی طلایی مشاهده و به راحتی خریداری نمایید.

 

فروشگاه تنسر  محصولات خریداری شده را در کوتاه ترین زمان و به صورت رایگان برایتان ارسال میکند همچنین امکان ارسال از طریق پست برایشما با کمترین سرعت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تنسر تماس حاصل فرمیاد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.