راهنمای خرید کیف نوزاد

انواع کیف و اکسسوری

راهنمای خرید کیف نوزاد

۴ بازديد

خرید کیف نوزاد یکی از مهم ترین وسایلی است که شما به عنوان یک والدین جدید استفاده خواهید کرد. به زودی متوجه خواهید شد که کیسه پوشک شما در زمانی که کودک گرسنه است، پوشک کثیف دارد یا گریه اش را متوقف نمی کند، نجات دهنده ی شماست. شما به کیفی نیاز دارید که به اندازه کافی کاربردی باشد تا بتواند وظایف مختلف را انجام دهد، به اندازه کافی بادوام باشد که بتواند در برابر کشیدن کودک نوپایتان در زمین بازی مقاومت کند و به اندازه کافی شیک باشد که بخواهید هر روز آن را حمل کنید.  این راهنما بزرگترین منبع شما در تلاش برای یافتن کیسه پوشک رویاهایتان خواهد بود. ما در راهنمای خرید کیف نوزاد به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 



چرا باید کیف  نوزاد بخریم؟

شما می توانید با استفاده از کیفی که از قبل دارید در هزینه خود صرفه جویی کنید. برخی از والدین متوجه می‌شوند که کتانی ساختاری مانند کیف لپ‌تاپ به خوبی کار می‌کند. اما کیسه‌هایی که برای حمل وسایل کودک طراحی شده‌اند معمولاً جیب‌های بیشتری دارند – برخی از آنها تا ۱۴ عدد. به علاوه آنها معمولاً دارای پد تعویض پوشک قابل شستشو، جیب‌های شیشه‌ای عایق‌دار، محفظه‌هایی برای دستمال‌مالن بچه‌دار و بند‌های شانه‌ای با بالش کم عرضه می‌ باشند. اگر می‌خواهید از کیف خود استفاده کنید، می‌توانید چیزی مانند ساک و کیف نوزاد خریداری کنید که دارای یک پد تعویض تاشو و یک جیب برای دستمال‌ها است.

 

هنگام انتخاب کیف نوزاد به شریک زندگی خود توجه کنید. یکی از والدین ممکن است سبک کوله پشتی را برای توزیع یکنواخت وزن کیف ترجیح دهد، در حالی که دیگری ممکن است سبک ساک دستی را دوست داشته باشد. وقتی صحبت از الگوهای پارچه به میان می‌آید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که هیچ‌کدام از شما بدشان نمی‌آید آن را حمل کند. اگر نمی‌توانید روی یک کیف به توافق برسید، کیف دوم را تهیه کنید تا هر دو آماده باشید تا از آن در بیرون استفاده کنید.

 

انتخاب بهترین برند کیف نوزادی

کیف لوازم نوزاد چی بخرم ؟ این سوالی است که تمام مادرانی که نوزاد دارند از خود میپرشند. ما در فروشگاه کیف تنسر به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد تا با خیال راحت بتوانید یک خرید منصفانه و ارزان را تجربه کنید.

 

 

نکات مهم در انتخاب کیف نوزادی مناسب

شما به یک کیف نوزاد ارزان قیمت نیاز دارید که از شما در تمام بدخلقی‌ها، شب‌های بیرون رفتن و سفرهای روزانه‌ای که می‌خواهید با کوچولوی خود داشته باشید حمایت کند!

بنابراین در یک کیف واقعا کاربردی به دنبال چه چیزی باید باشید؟

۱. فضای مامان:

این ساک لوازم کودک فقط برای کودک نیست، برای شما نیز مناسب است! (به من اعتماد کنید، شما دیگر آن کیف طراح و یک کیسه پوشک و یک نوزاد را در اطراف نخواهید داشت). شما در این کیف نه تنها برای پوشک و دستمال مرطوب، بلکه برای کیف پول، کلید، عینک آفتابی، برق لب و سایر لوازم آرایشی که ممکن است تصمیم بگیرید همراه خود ببرید نیز به فضایی نیاز دارید.
اطمینان حاصل کنید که کیفی را انتخاب می کنید که برای هر چیزی که نیاز دارید جایی داشته باشد.

 
 

 

۲. فضایی برای حمل لوازم نوزاد :

علاوه بر وسایل ضروری خود، به فضایی برای انبوهی از وسایل مختلف کودک نیاز دارید. یک کیف نوزادی معمولی باید بتواند موارد زیر را در خود جای دهد:

  • ۳-۴ عدد پوشک
  • دستمال مرطوب
  • کرم برای محل خارش پوشک
  • ۱-۲ عدد بطری
  • ظرف فرمول
  • یک پتوی قنداقی
  • یک لباس اضافی
  • یک یا دو اسباب بازی
  • پستانک ها
  • کلاه (برای سرما یا آفتاب)
  • یک پارچه آروغ
  • یک پیش بند

اوه! این خیلی زیاااد بود! با وجود وسایل زیادی که در کیف شما شناور هستند، می توانید متوجه شوید که چرا نه تنها فضایی برای همه چیز، بلکه فضای سازماندهی شده برای همه چیز مهم است.

 

 

۳. انتخاب کیف بزرگ و جادار ! :

مگر اینکه قصد داشته باشید فقط یک فرزند داشته باشید، به احتمال زیاد به کیفی نیاز خواهید داشت که در نهایت بتواند هم کودک نوپا و هم نوزاد تازه متولد شده را تحمل کند. بنابراین تمام موارد ذکر شده در بالا را تصور کنید و ۲ تا ۳ پوشک بزرگتر، یک فنجان میان وعده، یک بطری آب کوچک و یک اسباب بازی کوچک به آن اضافه کنید — شما کیسه ای می خواهید که بتواند همه این موارد را بدون پر شدن یا بزرگ شدن تحمل کند.

 

 

البته، به این نکته باید توجه کنید که لوازمی مثل کیف پول ، کلید و تلفن همراه خود را باید همیشه همراه خود داشته باشید.

طراحی کیف نوزادی طبق نیاز مادران

بیش از هر زمان دیگری، مادران در مورد مدل کیف پوشک خود انتخاب های زیادی دارند. می توانید کیفی تهیه کنید که شبیه کیف پول است اما عملکردی شبیه کیف پوشک دارد، یا می توانید کوله پشتی های شیک و کیف های پیام رسان را پیدا کنید. نکته اصلی در اینجا این است که شما باید کیفی پیدا کنید که با استایل شما و همچنین نیاز شما سازگار باشد.

 

انواع ساک‌های نوزاد در طرح و رنگ های مختلف

۱. رنگ

در اینجا دو مکتب فکری وجود دارد: یک کیف روشن و رنگارنگ تهیه کنید که واقعاً شخصیت شما را نشان دهد، یا کیفی تهیه کنید که از پالت رنگی خنثی تری تشکیل شده باشد که با هر لباسی در کمد شما هماهنگ باشد. هر دو گزینه دارای مزایا و معایبی هستند، بنابراین وظیفه شما این است که واقعاً یکی را بیابید که شما (و طرف مقابلتان) از حمل کردن آن خوشحال باشید!

 

۲. کیف سنتی در مقابل کیف پول

این روزها بیشتر خانم ها بیشتر ساک لوازم نوزاد کیفی (معروف به کیف پول) را انتخاب می کنند. این کیف‌ها بیانگر تمایل ما برای حفظ برخی از سبک‌های قبل از مامان بودن است! با این حال، کیف های سنتی بسیار بیشتر توسط همسران حمل می شوند. بیایید صادق باشیم، چه شخصی می خواهد با کیفی که شبیه کیف پول است در پارک قدم بزند؟
بنابراین تفاوت بین یک کیف نوزادی سنتی و یک کیف پول هیبریدی چیست؟ کیف نوزادی سنتی کیسه ای است که به طور خاص برای هدفش ایجاد شده است – کیسه پوشک باشد. متوجه خواهید شد که کیف های سنتی بیشتر دارای جیب های اضافی هستند، بزرگتر هستند، و شبیه همان ساک نوزادان هستند، به همین دلیل است که دیگران آنها را دوست دارند. از سوی دیگر، هیبریدهای کیف پول سخت تلاش می کنند تا آنچه را که هستند پنهان کنند. این تلاش مخفیانه معمولاً به جیب های کمتر، پارچه های ارتقا یافته (مانند چرم یا چرم گیاهی) و طرح های شیک دوخته میشوند.

 
 

 

کدام سبک از کیف نوزادی مناسب من است ؟

شریک زندگی خود را نیز شامل این انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها با ویژگی ها و سبک کیف احساس راحتی می کنند.
مشخص کنید که کدام کارکردها برای شما مهم هستند و چه مقدار سبک را می خواهید برای آن کارکردها قربانی کنید.
ساک لوازم نوزاد سبک کیف پول چه چیزی را ارائه می دهد که کیف های سنتی ندارند و بالعکس؟
دو کیف را در نظر بگیرید: یک کیف سنتی و کاربردی تر، و دیگری که برای شب های بیرون رفتن یا رویدادهای خاص شیک تر به نظر می رسد.

برای پدران: اگر شما و همسرتان نمی‌توانید کیفی را انتخاب کنید که هر دو دوست دارید، به خاطر داشته باشید که کیف نوزادی وجود دارد که به‌طور خاص برای مردان ساخته شده است! آنها معمولا از پارچه ها و الگوهای مردانه تر ساخته می شوند.

 

 

اندازه و وزن

اندازه و وزن دو مورد از مهمترین جنبه های کیف نوزادی هستند، اما اغلب نادیده گرفته می شوند.
شما به کیسه ای نیاز دارید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند همه چیز مورد نیاز خود را در خود جای دهد، اما نه آنقدر بزرگ که با رشد کودک احساس کنید فضای زیادی هدر داده اید. همچنین باید وزن مناسبی برای شما داشته باشد و تمام وسایل کودکتان در آن باشد!

 

از نظر سایز بندی، حتما باید حجم را در نظر بگیرید. هنگامی که پر می شوند، برخی از کیسه ها بسیار حجیم تر از بقیه هستند. اندازه پد تعویض، فضای موجود در داخل، و توانایی بسته بندی وسایل در کنار هم در مقابل یکدیگر، همه عواملی هستند که می توانند بر حجم کیف تاثیر بگذارند. اطمینان حاصل کنید که کیف دارای دهانه های گسترده است. همچنین می‌خواهید اندازه کیف را بدون هیچ چیزی در داخل آن ارزیابی کنید. اگر آنقدر بزرگ است که به خودی خود در راه شما قرار می گیرد، پس از اینکه واقعاً چیزهایی در آن داشته باشید، فقط یک مزاحم خواهد بود!

 

گزینه های حمل در انتخاب ساک نوزاد

کیف نوزادی معمولا دارای سه دو نوع مختلف هستند: بند شانه ای (مانند کیف پول)، و کوله پشتی. هر کدام گزینه های عالی هستند، بنابراین کدام یک برای شما مناسب است؟

۱. بند شانه ای

کیف نوزادی با بند های شانه ای به چند دلیل عالی هستند: احتمالاً قبلاً به حمل کیف هایی با بند شانه عادت کرده اید، به راحتی می توانید آنها را بگیرید و زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، آویزان می شوند و از سر راه دور می شوند. تسمه های شانه نیز از مواد بسیار بادوام ساخته میشوند.

 

۲. کوله پشتی کیف نوزادی

استفاده از کوله پشتی به عنوان کیف پوشک یک راه عالی برای آزاد نگه داشتن دست و دور نگه داشتن کیف است. این یک گزینه بسیار محبوب برای بسیاری از والدین است! به طور ایمن روی پشت شما می‌ماند بدون اینکه احتمالی در جایی بیفتد یا جلوی پای شما را بگیرد. به علاوه، از آنجایی که وزن به طور مساوی در پشت شما توزیع می شود، لازم نیست برای حفظ تعادل خود از یک طرف به طرف دیگر خم شوید یا به طور مداوم آن را از یک شانه به شانه دیگر تغییر دهید. کوله پشتی می تواند گزینه ای کاربردی، راحت و شیک برای پوشک باشد.

 

انتخاب پارچه مناسب برای خرید کیف نوزادی

پارچه بخش فوق العاده مهمی از کیف نوزادی شماست. باید بادوام، تمیز کردن آسان و البته زیبا باشد.

 
بزن بریـــ ـ ـ ـ ــم !
 
راهنمای خرید کیف عمده از تولیدی های کیف

۱. پارچه لمینت دار و روکش شده

پارچه های لعاب دار و روکش دار پارچه هایی هستند که به طور خاص استفاده می شوند که ضد آب  هستند و دوام بیشتری دارند. چندین شرکت از این جنس پارچه برای اطمینان از دوام کیف های خود استفاده می کنند.

مزایای این نوع از کیف های نوزادی چیست؟

  • بسیار بادوام
  • سبک وزن
  • رنگ خود را به خوبی حفظ می کند
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی، خشک شدن در هوا

 

۲. پارچه نایلونی

پارچه نایلونی در دنیای کیف های نوزادی بسیار محبوب است. نایلون سبک و بادوام رنگ شده رنگ و همچنین شکل خود را در طول زمان حفظ می کند. همچنین می‌توان ویژگی‌ها و عملکردهایی را اضافه کرد که به این کیف اجازه می‌دهد تا سال‌های آینده مانند کیف جدید به نظر برسد.

ترکیب نایلون و پنبه نایلون

پارچه های مخلوط نایلون و نایلون پنبه ای به دلیل سبکی فوق العاده عالی هستند! نایلون همچنین از نظر اینکه می تواند در برابر سایش و پارگی زیاد به خوبی مقاومت کند، پارچه بسیار محکمی است، به همین دلیل برای لباس نیز بسیار محبوب است! پاک کردن کیسه های نایلون و نایلون پنبه ای نیز بسیار آسان است، فقط لطفا با دست بشویید!

 

۳. چرم کتان

چرم گیاهی جایگزینی فوق العاده برای کیف های گران تر و چرم اصل است. بسته به کیفیت، اغلب می توانید به همان ظاهر چرم دست پیدا کنید. برخی از کیف ها همان بافت چرمی را دارند که از چرم طبیعی انتظار دارید. شما باید مراقب خراشیدگی کیف های چرم گیاهی باشید زیرا اگر به درستی از آنها مراقبت نشود، ممکن است شروع به لایه اندازی کنند. با این حال، سطوحی از چرم گیاهی از نظر کیفیت وجود دارد – چرم مصنوعی سفت‌تر و ضخیم‌تر بهتر از چرم سبک‌تر و نازک‌تر است.

 

مزایای خرید کیف نوزادی با جنس چرم گیاهی چیست ؟

 

  • بادوام، اگر به درستی از آن مراقبت شود و چرم گیاهی با کیفیت بالا انتخاب شود
  • سبک تر از چرم اصل

 

۴. چرم اصل

مانند هر کیف چرم اصل، دوام، پوشیدن و تمیز کردن نسبتاً آسانی خواهید داشت. از آنجایی که چرم ماده سنگین تری است، باید آمادگی داشته باشید که کیف شما با آن سنگین باشد.

با این حال، این قیمت کمی است که باید برای کیفی پرداخت کنید که احتمالاً ۱۰ تا ۲۰ سال آینده (اگر نه بیشتر) در صورت مراقبت صحیح از آن دوام خواهد آورد.

مزایای کیف نوزاد چرمی چیست؟

  • بسیار بادوام
  • زیبای چرم طبیعی

 

۵. پارچه پنبه ای

جنس پنبه ای پارچه ای محبوب برای بسیاری از کیف ها است زیرا مواد سبک وزن و مراقبت آسانی دارد. اکثر کیسه های ساخته شده از مواد پنبه ای فقط با دست شسته می شوند، اما از آنجایی که پنبه جنس همه کاره ای است، ممکن است از نظر گزینه های ضد لک انتخاب های بیشتری داشته باشید. بیشتر کیف‌های نخی با نوع دیگری از مواد ست می‌شوند تا دوام آن‌ها را افزایش دهند، مانند چرم یا چرم گیاهی و پایه‌های محافظ در پایین کیف.

 

مزایای کیف نوزادی با جنس پارچه پنبه ای چیست؟

  • سبک وزن
  • پارچه های چاپی همه کاره
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.